حال و هوای داشتنت


only for you

لحظه طلوع خورشید لحظه طلوع عشق و محبتت در قلبم است.

 

 لحظه غروب که می رسد، لحظه ای است که دلم میخواهد در کنارت باشم.

 

 و آنگاه که خورشید آرام آرام می رود و آسمان تاریک می شود ، به عشق تو

 

 به انتظار مینشینم تا ستاره ها بیایند و به یادت به آسمان پر ستاره خیره شوم.

 

 و این است زندگی من …

 

 لحظه به لحظه به یاد تو هستم و لحظات زندگی را به عشق تو سپری میکنم .

 

 تو همه زندگی ام هستی ، این زندگی تنها با تو شیرین است .

 

 احساس آرامش میکنم ، زیرا لحظه های سرد زندگی ام دور از تو اما به یاد تو سپری میشود.

 

 طلوع کن ای خورشید ، من یک عاشقم ، طلوع کن ، من همینم که بوده ام…

 

 طلوع کن ببین من عاشق را ، که از همگان مجنون ترم .

 

 اگر میخواهی با ما نباشی غروب کن ، زیرا غروب عشق هم برای ما زیباست .

 

 شب و روز ، طلوع یا غروب برای من فرقی ندارد ، من همیشه عاشقم.

 

 همیشه به یاد عشق هستم ،

 

 و این است حال و هوای داشتن تو…

 

 این است زندگی من ، تنها یاد تو ، ذکر نام تو و عشق تو سهم من از طلوع تا غروب خورشید است.

 

 خیلی زیباست این لحظه های تو را داشتن…

 

 خوشبختم زیرا در این روزهای شیرین زندگی با تو هستم و تو را دارم.

 

 همه چیز برایم زیباست ، خورشید و ماه که به آسمان می آیند تو را میبینم ،

 

 اگر خورشید نباشد و آسمان ابری باشد در لابه لای ابرهای سفید تو را میبینم .

 

 اگر شب شود و مهتاب نباش ، باز تو را میبنم، چقدر تو درخشانی…

 

 محال است که روزگار بتواند تو را از من بگیرد ،مثل کوه روبروی تو ایستاده ام ای چشمه همیشه جوشانم.

 

 ای سرنوشت ، با ما کاری نداشته باش که بدجور دیوانه ام ،

 

 اگر بخواهی او را از من بگیری روزگارت را سیاه میکنم !

 

 بیا و با ما مدارا کن ،چرا نمیفهمی ؟ منم  ، همان مرد همیشه عاشق .

 

 و این است حال و هوای داشتنت ، با همه نامهربان ، با خورشید و فلک نامهربان ،

 

 با سرنوشت و زندگی نامهربان ،اما  با تو همیشه مهربان .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:,ساعت 18:14 توسط ashena|


آخرين مطالب
» دل بسته ام
» خیلی سخته
» میخواهم امشب به تو بگویم…
» حال و هوای داشتنت
» احساس درونم تو را میخواهد
» بشنو نوای این دل
» عاشقانه با من باش
» همبازی فراموشم کن!
» انتظار
» لحظه ای شیرین
» عشق مقدس
» فقط با تو
» بدجور عاشقتم
» بي وفا ، رفتي؟
» دنياي عاشقانه من
» همه عشق تو
» اعتراف عاشقانه
» متن های عاشقانه
» وفادار بمان...
» بخاطر تو دوست دارم

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت